maaliskuuta 05, 2013

Lahjuksia

 Tähän kuvaan liittyy aika söpö ja höpsö juttu. Kaksi mun kaveria, Laura ja Ansku, olivat olleet molemmat ulkomailla, ihan eri maissa ja tietämättä toistensa aikeista, molemmat ostaneet mulle tuliaisiksi tuollaisen samanlaisen ihanan luurankojulisteen. Nauratti ihan hulluna kun sain ne, ei voi muuta todeta että kyllä tuntevat tämän tytön hyvin!

Ja Anskusta puheenollen, hän on aloittanut uuden blogin, jossa on askarteluja, valokuvia ja muuta kivaa. Ansku on aina ollut hirmu aikaansaava ja luova, joten odotan siltä blogilta paljon! ;)

Sain Anskulta myöhästyneenä joululahjana mm. tämän itsemaalaaman mukin, jota koristaa Rocky Horror Picture Showsta tuttu lausahdus.

Uusi lempparikuppi


Muokkaan kuviani tästä lähtien "uudella" tietokoneella, koska vanha posahti, ja mua häiritsee tosi paljon kun en tiedä näyttääkö nämä nyt mun näytöllä samalta kuin muiden ja muokkaanko niitä ihan överisti ja väärin, kun tämä näyttö on ihan erilainen kuin edellinen. 


Translation:

My friends know me too well. Without knowing from each others' plans, two of my friends, Laura and Ansku, brought me exactly the same posters from their trips abroad. I think that's hilarious and cute :D

Ansku started a new blog recently, check it out! She also gave me a belated christmas present, a mug she had painted herself, it said "Don't dream it, BE IT." It's now my new favourite mug.

1 kommentti:

  1. Ihanaa et tykkästi tosta mukista! Hassu toi julistejuttu, mistäköhän Laura oli löytäny ton... Mä ostin jostain aika pienestä kirjakaupasta missä oli vaan italialainen pappa joka ei osannu edes englantia.

    Puhuit tosi ihanasti musta, iik! <3 Nyt paineita tehä hyvää blogia :D

    Ainakin mun näytöllä nää kuvat näytti hyvältä, en tiedä onko samannäkösiä mut ei ainakaan mitenkään ylimuokatun näköisiä. : )

    VastaaPoista